Privlačna oblika snarlerja je tudi praktična. Široki blatniki so maksimalno učinkoviti tudi brez dodatnih robov boste eden najčistejših voznikov na snarlerju. Leredki atv vas ščitijo pred blatom, kot je snarler.
Samozavestna in dinamična zasnova snarlerja se bistveno razlikuje od trenutnih trendov. Snarler je kot mehanična žival v gozdu.
Tekočinsko hlajen enovaljni štiritaktni motor najnovejše generacije s prostornino 570ccm ima izhodno moč 44ks in 48nm navora. Zaradi tega je eden najmočnejših motorjev v svojem razredu. Ne glede na to ali vozite po skalah ali vlečete težko drevo vam ni potrebno skrbeti za moč.
Popolnoma samodejni menjalnik vodilnega kanadskega podjetja CVTech učinkovito brez prekinitev prenaša pogonsko moč motorja takoj na kolesa, kar zagotavlja popolnoma gladko vožnjo in izboljša porabo goriva.
Posebne šobe pršijo dva toka olja od spodaj na dno bata in ga učinkovito hladijo. Rezultat je visoka zanesljivost in učinkovitost motorja.
Zahvaljujoč dvojnemu hlajenju z vodnim hladilnikom in hladilnikom olja motor tudi v ekstremnih pogojih stalno deluje na optimalni temperaturi.
Neodvisno prednje in zadnje vzmetenje, veliki koti približevanja in nadpovprečna oddaljenost od tal z visokimi gibi vzmetenja zagotavljajo odlično prepustnost na težkih terenih tudi pri ekstremni uporabi.
Krom-molibden jekleni okvir je veliko močnejši od običajnega jekla. Togi in trpežni okvir zagotavlja odlično stabilnost in popolnoma natančen občutek vožnje.
Pogon 2WD / 4WD z prednjim in zadnjim diferencialom, ki sta električno vklopljiva in profil pnevmatik z odličnim oprijemom - pri snarlerju vas nobena ovira ne ustavi.
Zmogljiv električni vitel vam pomaga iz vseh težav. Vozilo ima praktični prednji in zadnji prtljažnik na katera lahko naložite 120kg tovora ali pa namestite praktične dodatke, ki so vsestransko uporabni.
Za potovanja je na voljo prostor za shranjevanje pod sedežem in v zadnjem delu vozila. Velik zadnji odlagalni prostor se lahko tudi zaklene.
Velik 23l rezervoar za gorivo vam omogoča daljše potovanje in raziskovanje. Doživite lahko več brez skrbi za gorivo v rezervoarju. Zahvaljujoč velikemu rezervoarju bo vaš doseg zelo velik.
Vrsta: | štiritaktni enovaljni DOHC |
Prostornina: | 570 ccm |
Moč: | 44 HP |
Navor: | 48 Nm |
Sistem za gorivo: | elektronsko vbrizgavanje goriva (EFI) |
Hlajenje: | tekočinsko, oljno , ter oljno hlajen bat |
Pogon: | 2x4 / 4x4, električno preklopljiv |
Prenos: | samodejno, P / R / N / L / H |
Motorna zavora: | Da |
Sprednji diferencial: | z električnim zaklopom |
Zadnji diferencial: | z električnim zaklopom (v skladu s specifikacijami) |
Okvir: | izredno močan cevast okvir iz krom-molibdenovega jekla |
Vzmetenje: | neodvisni, dvojni A-kraki |
Vzmetenje: | hidravlični blažilniki z progresivnimi vzmetmi, nastavljiv prednapetost vzmeti |
Kap: | 180 mm spredaj / 210 mm zadaj |
Zavore: | hidravlični diski |
Kola: | 12 "jekleni diski (T3b) / 14 "aluminijasti diski (L7e) |
Pnevmatika: | spredaj 26x8-14 / zadaj 26x10-14 (dovoljeno: spredaj 25x8-12 / zadaj 25x10-12) |
Celotna dolžina: | 2200 mm |
Skupna širina: | 1280 mm |
Skupna višina: | 1320 mm |
Svetla višina: | 270 mm |
Medosna razdalja: | 1300 mm |
Višina sedla: | 930 mm |
Teža brez nadevov: | 360 kg |
Sprednji nosilec: | kompozit, z nedrsečo površino, nosilnost 40 kg |
Zadnji nosilec: | kompozit, z nedrsečo površino, nosilnost 80 kg |
Rezervoar za gorivo: | 23 l |
Električni vitel, vlečna kljuka, sestavljeni nosilci spredaj in zadaj, digitalni večnamenski zaslon, sprednji zaščitni okvir, zadnji zaščitni okvir, stranski zaščitni okvirji, 12 "jekleni diski (T3b) / 14 "aluminijasti diski (L7e), vzmetenje s progresivnimi vijačnimi vzmetmi, zaščitni pokrovi ročajev |
Homologacija: | L7e (Euro 5) / T3b / Off-Road |
Vozniško dovoljenje: | L7e - (Euro 5) skupina B, B1 (osebni avtomobil) / T3b - skupina F (traktor) |
Fotografije in slike stroja morda ne ustrezajo dejanski zasnovi za slovenski trg. Uvoznik si pridržuje pravico do spremembe specifikacij.