Robusten, močan, sposoben na terenu. Nobeno delo zanj ni pretežko. Delovni pripomoček snarler je trpežen stroj za zahtevne naloge in ekstremne pogoje, ki vas bo osvojil s svojo živahnostjo, trajnostjo in enostavnim upravljanjem.
Robusten, močan, sposoben na terenu. Nobeno delo zanj ni pretežko. Delovni pripomoček snarler je trpežen stroj za zahtevne naloge in ekstremne pogoje, ki vas bo osvojil s svojo živahnostjo, trajnostjo in enostavnim upravljanjem.
Privlačna oblika snarlerja je tudi praktična. Široki blatniki so maksimalno učinkoviti tudi brez dodatnih robov boste eden najčistejših voznikov na snarlerju. Le redki atv vas ščitijo pred blatom, kot je snarler.
Sodobna LED-luč popolnoma sveti, daje stroju nezamenljiv videz za odrasle in zagotavlja odlično vidljivost podnevi in ponoči.
Samozavestna in dinamična zasnova snarlerja se bistveno razlikuje od trenutnih trendov. Snarler je kot mehanična žival v gozdu.
Tekočinsko hlajen enovaljni štiritaktni motor najnovejše generacije s prostornino 570ccm ima izhodno moč 44ks in 48nm navora. Zaradi tega je eden najmočnejših motorjev v svojem razredu. Ne glede na to ali vozite po skalah ali vlečete težko drevo vam ni potrebno skrbeti za moč.
Popolnoma samodejni menjalnik vodilnega kanadskega podjetja CVTech učinkovito brez prekinitev prenaša pogonsko moč motorja takoj na kolesa, kar zagotavlja popolnoma gladko vožnjo in izboljša porabo goriva.
Posebne šobe pršijo dva toka olja od spodaj na dno bata in ga učinkovito hladijo. Rezultat je visoka zanesljivost in učinkovitost motorja.
Zahvaljujoč dvojnemu hlajenju z vodnim hladilnikom in hladilnikom olja motor tudi v ekstremnih pogojih stalno deluje na optimalni temperaturi.
AirLock - Snarler z mobilnim telefonom prek povezave Bluetooth. Z mobilno aplikacijo lahko namesto s ključem odklenete napravo na daljavo.
Samodejni klic v sili - v nujnih primerih vnesite kontaktno osebo in v primeru resne nesreče ali prevračanja bo aplikacija samodejno poslala SMS s koordinatami vaše kontaktne osebe.
Ostanite povezani - povežite se s prijatelji. Zemljevidi brez povezave, brezžična lokacija in brezžična telefonija vam bodo pomagali aktivno uživati v skupnih vožnjah.
Podatki v realnem času - podatki o vozilu, razdalja do cilja, trenutni navor in moč motorja, nastavitve servo volana, dnevna kilometrina, zapisi hitrosti in še več, vse na vašem mobilnem telefonu.
Popolnoma nastavljivi plinsko-tekočinski blažilniki z ločeno posodo in progresivne vzmeti z nastavljivo prednapetostjo prinašajo odlične vozne lastnosti odlično vodljivost in zagotovilo, da osvojite tudi najtežje terene.
Krom-molibden jekleni okvir je veliko močnejši od običajnega jekla. Togi in trpežni okvir zagotavlja odlično stabilnost in popolnoma natančen občutek vožnje.
Pogon 2wd/4wd z prednjim in zadnjim diferencialom, ki sta električno vklopljiva in profil pnevmatik z odličnim oprijemom - pri snarlerju vas nobena ovira ne ustavi.
* po specifikaciji
Zmogljiv električni vitel vam pomaga iz vseh težav. Vozilo ima praktični prednji in zadnji prtljažnik na katera lahko naložite 120kg tovora ali pa namestite praktične dodatke, ki so vsestransko uporabni.
Kolesne zapore beadlock na snarleju so skoraj umetniško delo. Sistem blokiranja koles preprečuje, da Bi pnevmatika zdrsnila s platišča tudi pri zelo grobi vožnji.
Velik 23 l rezervoar za gorivo vam omogoča daljše potovanje in raziskovanje. Doživite lahko več brez skrbi za gorivo v rezervoarju. Zahvaljujoč velikemu rezervoarju bo vaš doseg zelo velik.
Za potovanja je na voljo prostor za shranjevanje pod sedežem in v zadnjem delu vozila. Velik zadnji odlagalni prostor se lahko tudi zaklene.
Vrsta: | štiritaktni enovaljni DOHC |
Prostornina: | 570 ccm |
Moč: | 32,4 kW / 44 ks |
Navor: | 48 Nm |
Sistem za gorivo: | elektronsko vbrizgavanje goriva (EFI) |
Hlajenje: | tekočinsko, oljno , ter oljno hlajen bat |
Pogon: | 2x4 / 4x4, električno preklopljiv |
Prenos: | samodejni CVT, P/R/N/L/H |
Motorna zavora: | Da |
Sprednji diferencial: | z električnim zaklopom |
Zadnji diferencial: | z električnim zaklopom (v skladu s specifikacijami) |
Okvir: | visoko trdni krom-molibden jekleni okvir, podaljšana medosna razdalja |
Servo volan: | električni s spremenljivim učinkom |
Vzmetenje: | neodvisni, dvojni A-kraki |
Vzmetenje: | popolnoma nastavljiv, s progresivnimi vzmetmi, loputami za tekočine in plinom z ločeno posodo |
Kap: | 180 mm spredaj / 210 mm zadaj |
Zavore: | hidravlični diski |
Kola: | 14 "aluminijasti diski s sistemom Beadlock |
Pnevmatika: | spredaj 26x8-14 / zadaj 26x10-14 (dovoljeno: spredaj 25x8-12 / zadaj 25x10-12) |
Celotna dolžina: | 2350 mm |
Skupna širina: | 1280 mm |
Skupna višina: | 1430 mm |
Svetla višina: | 270 mm |
Medosna razdalja: | 1450 mm |
Višina sedla: | 930 mm |
Teža brez nadevov: | 385 kg |
Sprednji nosilec: | kompozit, z nedrsečo površino, nosilnost 40 kg |
Zadnji nosilec: | kompozit, z nedrsečo površino, nosilnost 80 kg |
Rezervoar za gorivo: | 23 l |
Električni servo volan, električni vitel, sedež z naslonom, vlečna oprema, sestavljeni nosilci spredaj in zadaj, digitalni večnamenski zaslon, polno LED osvetlitev, sprednji zaščitni okvir, zadnji zaščitni okvir, stranski zaščitni okvirji, 14 "aluminijasti diski s sistemom Beadlock, 26 "pnevmatike, popolnoma nastavljivo vzmetenje s postopoma vijačnimi vzmetmi, zaščitnimi pokrovi ročajev, Smart Commanding System (SCS) + mobilna aplikacija Smart-Moving App |
Homologacija: | L7e (Euro 5) / T3b / Off-Road |
Vozniško dovoljenje: | L7e (Euro 5) - skupina B, B1 (osebni avtomobil) / T3b - skupina F (traktor) |
Fotografije in slike stroja morda ne ustrezajo dejanski zasnovi za slovenski trg. Uvoznik si pridržuje pravico do spremembe specifikacij.