Fugelmanova oblika poudarja eleganco in praktičnost. Široko nagnjen prednji del izžareva moč , hkrati pa vozniku omogoča boljši vidni kot. Keson ima linije sodobnih pickupov, hkrati pa ohranja vse praktične funkcije.
Zmogljiv tekočinsko hlajeni štiritaktni dvovaljni DOHC povsem nove generacije z močjo 105 HP in navorom 93,5 Nm ima v rezervi veliko moči za najtežja dela in prosti čas.
Posebne šobe pršijo dva toka olja od spodaj na dno bata in jih učinkovito hladijo. Rezultat je izjemna zanesljivost in učinkovitost motorja.
Zahvaljujoč dvojnemu hlajenju z vodnim hladilnikom in hladilnikom olja motor tudi v ekstremnih pogojih stalno deluje na optimalni temperaturi.
AirLock - Fugleman z mobilnim telefonom prek povezave Bluetooth. Z mobilno aplikacijo lahko namesto s ključem odklenete napravo na daljavo.
Individualne nastavitve - učinkovitost servo volana lahko prilagodite s pametnim telefonom. Stroj prilagodite svojim potrebam in še bolj uživajte v vožnji!
Samodejni klic v sili - v nujnih primerih vnesite kontaktno osebo in v primeru resne nesreče ali prevračanja bo aplikacija samodejno poslala SMS s koordinatami vaše kontaktne osebe.
Ostanite povezani - povežite se s prijatelji. Zemljevidi brez povezave, brezžična lokacija in brezžična telefonija vam bodo pomagali aktivno uživati v skupnih vožnjah.
Podatki v realnem času - podatki o vozilu, razdalja do cilja, trenutni navor in moč motorja, nastavitve servo volana, dnevna kilometrina, zapisi hitrosti in še več, vse na vašem mobilnem telefonu.
Poleg LCD instrumentne plošče so modeli Limited opremljeni z velikim 10,4-palčnim barvnim zaslonom na dotik. Tukaj imate na voljo zemljevid in vse informacije o vožnji za popoln pregled vašega potovanja.
Za izdelavo izjemno močnega ogrodja smo uporabili najkvalitetnejše krom-molibdenovo jeklo. Vsi nosilni deli vzmetenja so prav tako izdelani iz istega jekla visoke trdnosti.
Segway Fugleman je opremljen z neodvisnim vzmetenjem na vsa kolesa z dvojnimi A-kraki. Zahvaljujoč temu lahko z lahkoto obvlada kateri koli teren, tako da je vsaka vaša vožnja ne samo varna in udobna, temveč tudi zabavna.
Fugleman je zasnovan za profesionalno delo, zato je vajen trdega dela. Na zložljivo vedro lahko naložite vse, kar potrebujete za opravljanje dela. Pametne podrobnosti vključujejo praktične ročaje v notranjosti trupa ali zadnji odbijač, ki služi tudi kot pohodna deska.
Servo krmilo deluje samodejno v treh različnih načinih. Svojo učinkovitost prilagaja samodejno glede na hitrost vožnje ali glede na stanje vklopljenega sprednjega diferenciala. Preko mobilne aplikacije lahko prva dva načina nastavite posebej za svoj slog vožnje, različne terene in pogoje.
Naredili smo vse, da bi povečali vaše udobje med vožnjo. Volan je nastavljiv, voznikov sedež se lahko premika naprej ali nazaj. Sredinsko naslonjalo lahko zložite, da zagotovite še bolj funkcionalne možnosti. Dodatno ogrevanje po želji.
45 litrov je velik rezervoar. Res velik. Če k temu prištejemo še nizko porabo hibridneg pogona, dobimo eno največ prevoženih kilometrov poti med utv-ji. Fugleman ut6h- narejen za resnični svet.
Vrsta: | štiritaktni dvovaljnik DOHC |
Prostornina: | 1000 ccm |
Moč: | 105 HP |
Navor: | 93,5 Nm |
Sistem za gorivo: | elektronsko vbrizgavanje goriva (EFI) |
Hlajenje: | tekočinsko, oljno , ter oljno hlajen bat |
Pogon na vsa kolesa: | 2x4 / 4x4, električno preklopljiv |
Prenos: | samodejno, CVT, P/R/N/L/H |
Motorna zavora: | Da |
Diferencial: | spredaj in zadaj z električno ključavnico |
Okvir: | ogrodje iz krom-molibdenovega jekla visoke trdnosti |
Število sedežev: | 3 |
Servo volan: | električna avtomatika z možnostjo prilagajanja jakosti v mobilni aplikaciji |
Vzmetenje: | neodvisni, dvojni A-kraki |
Vzmetenje: | hidravlični amortizerji, nastavljiv prednapetost vzmeti |
Kap: | 280 mm spredaj / 270 mm zadaj |
Zavore: | 4x hidravlični disk |
Kola: | 14 "aluminijasti diski s sistemom Beadlock |
Pnevmatika: | spredaj 27 x 9 - 14 / zadaj 27 x 11 - 14 |
Celotna dolžina: | 3075 mm |
Skupna širina: | 1625 mm |
Skupna višina: | 2065 mm |
Svetla višina: | 320 mm |
Medosna razdalja: | 2085 mm |
Vlečna sila: | 1836 kg |
Keson: | Kiper (1200 x 865 x 290 mm) |
Nosilnost kesona: | 450 kg (admin) |
Teža: | 854 kg |
Rezervoar za gorivo: | 45 l |
Pametni sistem vodenja: | da (DTU + SDC) |
Zaslon : | TFT Digitalni LCD |
Aplikacija Smart-Moving: | da, za Android in IOS |
Električni vitel 4500 lbs, električni servo volan, oprema za vleko, nastavljiv volan, anatomsko oblikovani sedeži z naslonom za glavo, tritočkovni pasovi, digitalna armaturna plošča TFT, 10,4" zaslon na dotik, Smart Commanding System (TBOX), sprednji zaščitni okvir z vlečnim ušesom, polovični ščit iz pleksi stekla, zadnji zaščitni okvir, fiksna stranska vrata, fiksna streha, zložljivo ohišje, 14-palčni aluminijasti diski s sistemom Beadlock, polovica čelnega pleksi stekla. |
Homologacija: | T1b, Off-Road |
Vozniško dovoljenje: | skupina F (traktor) |
Fotografije in ilustracije stroja se morda ne ujemajo z dejansko zasnovo za češki trg. Uvoznik si pridržuje pravico do spremembe specifikacij