Snarler AT6 L
Snarler AT6 L
Snarler AT6 L
Snarler AT6 L
Snarler AT6 L

Snarler AT6 L

Privlačen dizajn, podaljšano podvozje, veliko udobja za vožnjo ali delo, eden najmočnejših motorjev današnjih dni. Delovni pripomoček Snarler je vzdržljiv stroj za zahtevna opravila in ekstremne pogoje.

Barva
Grey/Black
Black/Green
White/Red
Silver/Blue
6.790 (z DDV-om)

Tehnologija

Lep in praktičen

Lep in praktičen

Privlačna oblika snarlerja je tudi praktična. Široki blatniki so maksimalno učinkoviti tudi brez dodatnih robov boste eden najčistejših voznikov na snarlerju. Le redki atv vas ščitijo pred blatom, kot je snarler.

Mehanska žival

Mehanska žival

Samozavestna in dinamična zasnova snarlerja se bistveno razlikuje od trenutnih trendov. Snarler je kot mehanična žival v gozdu.

Zmogljiv motor DOHC

Zmogljiv motor DOHC

Tekočinsko hlajen  enovaljni  štiritaktni motor najnovejše generacije s prostornino 570ccm ima izhodno moč 44ks in 48nm navora. Zaradi tega je eden najmočnejših motorjev v svojem razredu. Ne glede na to ali vozite po skalah ali vlečete težko drevo vam ni potrebno skrbeti za moč.

Oljno hlajeni bat

Oljno hlajeni bat

Posebne šobe razpršijo dva curka olja od spodaj do dna bata in ga tako učinkovito ohladijo. Rezultat je izjemna zanesljivost in učinkovitost motorja.

Dva hladilnika

Dva hladilnika

Zahvaljujoč dvojnemu hlajenju z vodnim hladilnikom in hladilnikom olja motor tudi v ekstremnih pogojih stalno deluje na optimalni temperaturi.

Brezkompromisno podvozje

Brezkompromisno podvozje

Neodvisno prednje in zadnje vzmetenje, veliki koti prileta in nadpovprečna oddaljenost od tal z visokimi gibi vzmetenja zagotavljajo odlično vodljivost in odlično prepustnost na težkih terenih, tudi pri ekstremni uporabi.

Izredno močan okvir

Izredno močan okvir

Krom-molibden jekleni okvir je veliko močnejši od običajnega jekla. Togi in trpežni okvir zagotavlja odlično stabilnost in popolnoma natančen občutek vožnje.

Suveren na katerem koli terenu

Suveren na katerem koli terenu

Pogon 2WD/4WD z prednjim diferencialom, ki sta  električno vklopljiva in profil pnevmatik z odličnim oprijemom - pri snarlerju vas nobena ovira ne ustavi.

Prostor za shranjevanje

Prostor za shranjevanje

Za potovanja  je na voljo  prostor za shranjevanje pod sedežem in v zadnjem delu vozila. Velik zadnji  odlagalni prostor se lahko tudi zaklene.

Vsestranski in praktičen

Vsestranski in praktičen

Zmogljiv električni vitel vam pomaga  iz vseh težav. Vozilo ima praktični prednji in zadnji prtljažnik na katera lahko naložite 120kg tovora ali pa namestite praktične dodatke, ki so vsestransko uporabni.

Rezervoar za 23 L

Rezervoar za 23 L

Velik 23l rezervoar za gorivo vam omogoča daljše potovanje in raziskovanje. Doživite lahko več brez skrbi za gorivo v rezervoarju. Zahvaljujoč velikemu rezervoarju bo vaš doseg  zelo velik.

Specifikacija

Motor

Vrsta: štiritaktni enovaljni DOHC 
Prostornina: 570 ccm
Moč: 32,4 kW / 44 k
Navor: 48 Nm
Sistem za gorivo: elektronsko vbrizgavanje goriva (EFI)
Hlajenje: tekočinsko, oljno , ter oljno hlajen bat

Pogonski sistem

Pogon: 2x4 / 4x4, električno preklopljiv
Prenos: samodejno, P/R/N/L/H
Motorna zavora: Da
Sprednji diferencial: z električnim zaklopom

Podvozje

Okvir: visoko trdni krom-molibden jekleni okvir, podaljšana medosna razdalja
Vzmetenje: neodvisni, dvojni A-kraki
Vzmetenje: hidravlični blažilniki z progresivnimi vzmetmi, nastavljiv prednapetost vzmeti
Kap: 180 mm spredaj / 210 mm zadaj
Zavore: hidravlični diski
Kola: 12 "jekleni diski
Pnevmatika: spredaj 25 x 8 - 12 / zadaj 25 x 10 - 12

Mere in teže

Celotna dolžina: 2350 mm
Skupna širina: 1280 mm
Skupna višina: 1430 mm
Svetla višina: 270 mm
Medosna razdalja: 1450 mm
Višina sedla: 930 mm
Teža brez nadevov: 385 kg
Sprednji nosilec: jeklo, nosilnost 40 kg
Zadnji nosilec: jeklo, nosilnost 80 kg
Rezervoar za gorivo: 23 litrov

Oprema

Električni vitel, sedež z naslonom, oprema za vleko, nosilci spredaj in zadaj, digitalni večnamenski zaslon, sprednji zaščitni okvir, zadnji zaščitni okvir, stranski zaščitni okvirji, 12 "jekleni diski, nastavljivo vzmetenje z postopoma navitimi vzmetmi, zaščitnimi pokrovi ročajev

Zakonodaja in potrdila

Homologacija: T3b / Off-Road
Vozniško dovoljenje: skupina F (traktor)


Fotografije in slike stroja se morda ne ujemajo z dejansko zasnovo za češki trg. Uvoznik si pridržuje pravico do spremembe specifikacij.